keskiviikko 6. kesäkuuta 2007

KVG -Kato v***u Googlesta!

On ihan pakko Googlaa, kaikkien on ihan pakko Googlaa...

Sehän on perussettiä nykyään. Mahdolliset ja mahdottomat treffikumppanit, kaverit, oma itsensä tietysti ja erityisesti kaikki kilpailijat. Kaik´on Googlattava. Tai Googletettava. Sana on verbi, senhän kaikki tietävät. Sanankäytöllisiä eroja löytyy ja jokaiselle oma kuppikuntansa. Onko se Googlettaa? Vai onko se Googlata? Ihan sama mulle, vaikka kielipoliisi olenkin. Kunhan tietoa löytyy!

Itse Guugletan. Jes. Olen siis erilainen nuori. Mutta itse asiaan nyt, vihdoin. Guugletin itseni ja huomaan olevani tylsä. Minusta löytyy lähinnä vain artikkeleja koskien entistä työpaikkaani, ja ne eivät ole mitään kovin hassun hauskoja tai erityisen vetoavia repäisyjä. Listalta löytyy yksi adressi, yksi viittaus nykyiseen työpaikkaani ja muutama juttu, jonka olen muinoin tehnyt Ilosaarirokille. Nämä jälkimmäiset linkit eivät toimi. Iloinen poikkeus on se eräs hammasharjajuttu, jossa minua on haastateltu maallikkoasiantuntijana hammasharjojen suhteen. Siitä olen ylpeä, sillä itse koen olevani jonkinlainen ammattimainen hammasharja harrastelija. Tiedän niistä paljon, jopa enemmän kuin hammashoitaja-siskoni. Kaiken kaikkiaan nimelläni saa kaksi sivua matskua, ja kaikki minusta.

Eräs ystäväni Guugletti itsensä ja sai ensimmäiseksi linkiksi jotain, joka liittyi naisprostituutioon. Kyllä, se oli hän itse. Roolihahmona tosin, mutta silti. Guugletin erään tutun ja sain listan kärkeen seuraavan sitaatin: "Minä olen vain jätkä muiden joukossa. Mitä jätkät haluavat? Eivät paljon." Guugletin isosiskoni ja sain ensimmäiselle sivulle useasta kymmenestä oikein nimen ja Itä-Helsingin Agilityharrastajat. Aiemmin sanottiin (vai sanotaanko niin kenties vieläkin?), että ystävät kertovat ihmisestä paljon. Minä sanon, että nykypäivän teknologia-ylikuormitus-yhteiskunnassa Guugle (a.k.a. Google) kertoo ihmisestä paljon. Valitettavasti ei kuitenkaan tarinoita niiden kummallisten linkkien takaa.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

young prostitute, that's me, yeah. ;)

Anonyymi kirjoitti...

¨Sain deittivastauksen. Googlasin. Wau! Kaikki oikein. Vastasin. Argh... unohdin että siinä oli nimi... nyt se googlaa. Voi prk. Oonko mää ihan totta tuo nörö. Paksu nörö. En ikinä kirjoittaisi itselleni.

Anonyymi kirjoitti...

Parhaita asioita ei nää, eikä voikaan nähdä, googlesta sanoo Kaisu.

Anonyymi kirjoitti...

Narsistisena paskana kuukletan itseäni säännöllisin väliajoin ja mulla on kilpailu jonkun virkamiehen kanssa...se virkamies johtaa mua, kun sen pitää aina tehdä jotain esityksiä, mutta se on mua paljon tylsempi..haha

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Henkka, juuri noin sen pitääkin mennä. Ei se määrä van se laatu. Tärkeämpää on se, että susta löytyvät artikkelit ovat seksikkäistä, vetovoimaisia ja rohkeita. Vai mitkäs ne suuntaviivat olivatkaan? Huh, väännettiin viikonloppuna pitkä päivä uutta linjauspaperia, ja jos siitä tulee jotain guugletettavaa nettiin mun nimellä, ihmiset nukahtavat kesken luvun. Mutta, kokous itsessään oli hyvä ja porukka hauska. Valitettavasti ne "parhaat" ideat eivät ole julkaisukelpoisia itse lopputuotoksessa. As usual.

Anonyymi kirjoitti...

Ja Kaisu. Oot siekin oikeassa. Onneks niitä parhaita juttuja ei löydä guuglesta. Niinkun tää miun blogi. Kertoo miusta varmasti 100 kertaa enemmän kuin mitkään guuglen linkit, mutta jos ei tämän blogin nimeä tiedä, ei tänne mun nimelläni löydä. Hyvä niin. Jokin pieni salaperäisyyden verho pitää yrittää naisenkin säilyttää.

Anonyymi kirjoitti...

haistakaa vittu saatanan kakarat
.
.
.
.
.
.
HUARAN PENIKAT

Jukka kirjoitti...

Kyl sen verran pitää vaivautua osallistumaan, että Google haulla löytyy oma itsensä ekana listalta :) Muuten ei tiedä lauantai-aamuna koneella kuka olikaan, jos sattu unohtumaan.