tiistai 19. joulukuuta 2006

Parisuhteellista -vihdoinkin!

Helsingin Sanomien sivuilla voi tehdä parisuhdetestin. Testissä voi testata paitsi oman ja kumppaninsa yhteensopivuutta myös omaa yhteensopivuuttaan julkkisten kanssa. Mahtavaa! Tätä on odotettu.

Kylmä hiki otsalla aloin naputella vastuksiani. Harkitsin tarkkaan jokaisen pylpyrän lopullisen paikan eikä kunkin kysymyksen painokerroinkaan jäänyt minulta pohtimatta. Muutaman kohdan kyselyn täyttäminen oli minulle elämää suurempi asia; nyt ratkaistaan minun kohtaloni. Vastaavatko kaikki vuosien suunnitelmani todellisuutta? Olenko edes likimain kuolannut oikeiden julkkismiesten perään? Onko minulla realistiset käsitykset omasta parisuhteellisuudestani?

Ei ole, ilmeisesti. Listani top 3-kohtaan mahtui 1 nainen ja top kymppiin niitä upposi jo neljä. Mitä tämä kertoo nyt minusta? Onko seksuaalisuuteni sittenkin toista kuin olen kuvitellut? Hyvä Satu Taiveaho, haluatko jättää tuoreen kihlattusi ja olla minun kanssani loppuelämäsi? Se olisi omalla tavallaan aika kaunista ja söpöä; kahden naisen Satumainen perhe. Satu&Satu co.

Jos poistan listaltani kaikki naiset, saan jo aika hyvän top 5 -listan. Se ei olekaan sitten niin kaukana omasta kuvitelmastani parisuhteena, joskin näyttää menevän nurinkurisesti väärässä järjestyksessä. Lopussa ovat kuumottavimmat tyypit.

1. Joel Melasniemi
(Kuolasin herraa kieli pitkällä jo joskus muinoin rokin backstagella. Ihana on.)
2. Anssi Mäki-Jaakkola
(Se Maajussi, joka sai kenkää Mialta, kun ei tykännyt Mian koirista. Emmie tätä kyllä ottaisi. En vaan ottaisi.)
3. Perttu
(BB-Perttu Sirviö. Ihq. Olen kuolannut livenä tätäkin The Baarin avajaisissa. Ah. Oh.)
4. Osmo Kontula
(Kuka? What? Miksi tämä?)
5. Juhana Helmenkalastaja
(Tämä liittyy vahvasti vanhoihin -ja ehkä vähän nykyisiinkin- mieltymyksiini hyvin puhuvista pukumiehistä. Mieluummin olisin kyllä ottanut tähän kohtaan Alexander Stubbin tai Jari Sarasvuon. Kauluspaita on vaan kiihottava, minkäs sille tekee.)

6. Sika-Harri
(Tämä on bonus, koska Sika-Harri oli minun suosikki Maajussi. Koska Kaljut miehet ovat pakkomielteeni. He ovat vain yksinkertaisen HOT!)

1 kommentti:

apina kirjoitti...

Sie sait aika hyvät pisteet miun kanssa tai mie siun. Kohtaloa, ehkä... Aika osuvaa tekstiä...